IMG_8604_960x169px

Persbericht: Nort en Apuls bundelen krachten in Burgum

Hieronder vindt u een overzicht van de laatste nieuwsberichten.

Persbericht: Nort en Apuls bundelen krachten in Burgum

Branchegenoten Apuls Cijfers en Advies uit Burgum en administratiekantoor Nort B.V. uit Drachten gaan vanaf 1 januari 2018 samen en gaan de dienstverlening aanbieden vanuit Burgum. Er ontstaat een mooi stevig kantoor van zo’n 15 gemotiveerde medewerkers.

Nort B.V. is een jong bedrag dat in 2014 is opgericht. Het kantoor is gegroeid naar 5 medewerkers en werkt vanuit Drachten op het gebied van administratie, accountancy en bedrijfsvoering voor het brede MKB. Apuls is al meer dan 20 jaar de partner voor het voeren van verschillende fiscale en financiële diensten.

De samenwerking van Nort en Apuls past bij de ‘gezonde groeiambities’ van de vennoten van Nort: Jan Tabak en Jan de Vries en die van Apuls: Gerard van der Ploeg en Nanne van der Veen. Zij zien veel synergie voortvloeien uit de integratie: “De klantenkring én de werknemers sluiten naadloos bij elkaar aan. Tot slot zien de nieuwe vennoten nog een kans: de samenvoeging van de twee kantoren zal zorgen voor nieuwe energie en dynamiek. “In regio Drachten / Burgum is door deze krachtenbundeling een mooi kantoor ontstaan met extra schwung en veel kennis en ervaring voor het MKB.

Een van de onderscheidende disciplines van het kantoor is de begeleiding bij het steeds meer voorkomende vraagstuk van het aan- en verkopen van een bedrijf. Buiten extra expertise verandert er voor de vaste klanten van beide kantoren er verder zo weinig mogelijk. Wel betekent de verhuizing naar Burgum voor de Nort-klanten dat haar vaste contactpersonen te vinden zijn aan de Mr. W.M.O. va Veenweg 8a te Burgum.